|
Розпорядок роботи закладуРозпорядок роботи закладу П’ятиденний робочий тиждень 10 год. 30 хв. - робочий день Час перебування дітей у ДНЗ: із 7.30 – 18.00 год.
Навчальний рік : з 1вересня до 31 травня Оздоровчий період: з 1 червня до 31 липня Вихідні дні: субота, неділя, святкові.
Розпорядок дня в дитячому садочку Що таке дитячий садочок?
Дитячий садок - це організаційна одиниця із своєю територією, приміщенням, оснащенням, умовами, порядком організації життя, сукупністю правил, заходів, норм. Організація життя дитини в садочку це: · Комплектування груп · Організація харчування дітей · Організація сну · Організація діяльності дітей Організація відпочинку дітей
Для того щоб полегшити перехід дитини від родинного виховання до суспільного пропонуємо ознайомитись з режимом дня дитини в нашому садочку.
7:30 – 8:00 - Прийом, огляд дітей. Вранці вихователь привітно зустрічає кожну дитину, розмовляє з нею - водночас створюючи доброзичливу атмосферу, викликає у дитини зацікавленість, пропонує іграшку, залучаючи дитину до спокійної гри на килимку тощо; відбувається обмін інформацією батьків та вихователя про стан здоров’я, самопочуття, настрій дитини тощо; під час ранкового прийому дітей батьки поспішають на роботу чи у справах, вихователь зосереджує всю увагу на роботі з дітьми, тому не завжди є час розв’язати проблеми. Щоб уникнути непорозумінь пропонуємо всі проблемні питання вирішувати під час повернення дитини додому. Як правило це після 17.00 або у інший зручний час для обох сторін. 8:00 – 8:30 - Ранкова гімнастика - фізичний розвиток дитини та створення бадьорого настрою на весь робочий день. 8:30 –8:50 - Підготовка до сніданку. Сніданок. Вихователь привчає дітей самостійно мити руки з милом та вмиватись, знаходити рушник і користуватись тільки своїм; для створення гарного апетиту вихователь залучає всі аналізатори дитини, повідомляючи про страву, яку вони будуть їсти; під час сніданку вихователь виховує у дітей культуру споживання їжі, враховуючи досвід кожної дитини; слідкує щоб дитина правильно сиділа, користувалась столовим прибором, серветкою, добре пережовувала їжу; у разі потреби догодовує дитину. 8.50-9.00 - Підготовка до занять. Вихователь готує матеріал до занять; діти самостійно грають. 9:00 – 10:45 - Заняття. І заняття. Фізкультурна пауза (динамічна перерва). ІІ заняття. Заняття проводяться відповідно до завдань програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина». 10:45 – 10.50 - Підготовка до прогулянки. Вихователь привчає дітей складати іграшки; діти відвідують туалетну кімнату; вчаться правильно та послідовно одягатись на вулицю; під час одягання вихователь створює спокійну доброзичливу атмосферу - вчить як треба звертатись з проханням, розвиває словниковий запас дітей застосовуючи вірші, народні прислів’я тощо. 10:50 – 12.00 - Прогулянка. Вихователь проводить спостереження за об’ектами живої та неживої природи на території садочка, рухливі, малорухливі ігри, індивідуальну роботу з окремими дітьми, організовує самостійні ігри дітей. 12:00 – 12:20 - Повернення з прогулянки, підготовка до обіду. Вихователь вчить дітей правильно та послідовно роздягатись, складати речі у шафу, мити руки та вмивати обличчя, правильно користуватись своїм рушником, тощо; вихователь організовує самостійні ігри дітей. 12:20 – 12:50 - Обід. Вихователь вчить дітей самостійно вживати їжу, бути охайним, не розмовляти під час їжі тощо. 12:50 – 13:00 - Підготовка до сну. Вихователь пропонує відвідати туалетну кімнату, залучає дітей до самостійних дій, враховуючи досвід кожної дитини; у разі потреби допомагає дитині роздягнутись та лягти у своє ліжко. 13:00 – 15:00 - Сон. 15:00 – 15:30 - Поступовий підйом та гімнастика пробудження. 15:30 – 16:10 - Ігри, індивідуальна робота з дітьми. Відповідно до плану роботи вихователя. 16:10 – 16:20 - Підготовка до полуденку. Відвідування туалетної кімнати, виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей. 16:20 – 16:50 - Полуденок. 16:50 – 18:00 - Підготовка до прогулянки. Прогулянка. Індивідуальна робота з дітьми. Робота з батьками.
Повернення дітей додому.
|