Приватний інноваційний вищий навчальний заклад IV рівня акредитації в місті Дніпро, Україна. Якісна освіта, що відповідає міжнародним стандартам.
 
Андріяшівський дошкільний навчальний заклад( ясла - садок) "Сонечко" Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області

Розпорядок роботи закладу

Розпорядок роботи закладу

Пятиденний робочий тиждень

10 год. 30 хв. -  робочий день

Час перебування дітей у ДНЗ:

 із 7.30 – 18.00 год.                     

                                            /Files/images/vesna/gra.gif                 

 

Навчальний  рік : з 1вересня до 31 травня

Оздоровчий період: з 1 червня до 31 липня

Вихідні дні: субота, неділя, святкові.

 

Розпорядок дня в дитячому садочку     

Що таке дитячий садочок?

 

      Дитячий садок - це організаційна одиниця із своєю територією, приміщенням, оснащенням, умовами, порядком організації життя, сукупністю правил, заходів, норм.

Організація життя дитини в садочку це:

·         Комплектування груп

·         Організація харчування дітей

·         Організація сну

·         Організація діяльності дітей

Організація відпочинку дітей

 

          Для того щоб полегшити перехід дитини від родинного виховання до суспільного пропонуємо ознайомитись з режимом дня дитини в нашому садочку.

 

7:30 – 8:00 -

Прийом, огляд дітей.

Вранці вихователь привітно зустрічає кожну дитину, розмовляє з нею - водночас створюючи доброзичливу атмосферу, викликає у дитини зацікавленість, пропонує іграшку, залучаючи дитину до спокійної гри на килимку тощо;

відбувається обмін інформацією батьків та вихователя про стан здоров’я, самопочуття, настрій дитини тощо;

під час ранкового прийому дітей батьки поспішають на роботу чи у справах, вихователь зосереджує всю увагу на роботі з дітьми, тому не завжди є час розв’язати проблеми. Щоб уникнути непорозумінь пропонуємо всі проблемні питання вирішувати під час повернення дитини додому. Як правило це після 17.00 або у інший зручний час для обох сторін.

8:00 – 8:30 -

Ранкова гімнастика - фізичний розвиток дитини та створення бадьорого настрою на весь робочий день.

8:30 –8:50 -

Підготовка до сніданку. Сніданок.

Вихователь привчає дітей самостійно мити руки з милом та вмиватись, знаходити рушник і користуватись тільки своїм;

для створення гарного апетиту вихователь залучає всі аналізатори дитини, повідомляючи про страву, яку вони будуть їсти;

під час сніданку вихователь виховує у дітей культуру споживання їжі, враховуючи досвід кожної дитини;

слідкує щоб дитина правильно сиділа, користувалась столовим прибором, серветкою, добре пережовувала їжу;

у разі потреби догодовує дитину.

8.50-9.00 -

Підготовка до занять.

Вихователь готує матеріал до занять;

діти самостійно грають.

9:00 – 10:45 -

Заняття.

І заняття.

Фізкультурна пауза (динамічна перерва).

ІІ заняття.

Заняття проводяться відповідно до завдань програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина».

10:45 – 10.50 -   

Підготовка до прогулянки.

Вихователь привчає дітей складати іграшки;

діти відвідують туалетну кімнату;

вчаться правильно та послідовно одягатись на вулицю;

під час одягання вихователь створює спокійну доброзичливу атмосферу - вчить як треба звертатись з проханням, розвиває словниковий запас дітей застосовуючи вірші, народні прислів’я тощо.

10:50 – 12.00 -

Прогулянка.

Вихователь проводить спостереження за об’ектами живої та неживої природи на території садочка, рухливі, малорухливі ігри, індивідуальну роботу з окремими дітьми, організовує самостійні ігри дітей.

12:00 – 12:20 -

Повернення з прогулянки, підготовка до обіду.

Вихователь вчить дітей правильно та послідовно роздягатись, складати речі у шафу, мити руки та вмивати обличчя, правильно користуватись своїм рушником, тощо;

вихователь організовує самостійні ігри дітей.

12:20 – 12:50 -

Обід.

Вихователь вчить дітей самостійно вживати їжу, бути охайним, не розмовляти під час їжі тощо.

12:50 – 13:00 -

Підготовка до сну.

Вихователь пропонує відвідати туалетну кімнату, залучає дітей до самостійних дій, враховуючи досвід кожної дитини;

у разі потреби допомагає дитині роздягнутись та лягти у своє ліжко.

13:00 – 15:00 -

Сон.

15:00 – 15:30 -

Поступовий підйом та гімнастика пробудження.

15:30 – 16:10 -        

Ігри, індивідуальна робота з дітьми.

Відповідно до плану роботи вихователя.

16:10 – 16:20 -

 Підготовка до полуденку.

Відвідування туалетної кімнати, виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей.

16:20 – 16:50 -

Полуденок.

16:50 – 18:00 - 

Підготовка до прогулянки.

Прогулянка.

Індивідуальна робота з дітьми.

Робота з батьками.

 

Повернення дітей додому.

 

      /Files/images/papka4/106299856_27471538045b.gif